
Oklejanie witryn
Projekt graficzny
Różne kolory i techniki oklejeń
Szybka realizacja
Długotrwały efekt
Komunikacja wewnętrzna
Odpowiednio zaprojektowana komunikacja wewnętrzna może skutecznie utrzymać pozytywny wizerunek firmy wewnątrz niej samej, ale także poza jej siedzibą. Dodatkowo zagwarantuje wzrost zadowolenia pracowników i ich zaangażowania w obowiązki poprzez stworzenie przyjaznej atmosfery oraz wizualizację wspólnego celu. Działania w zakresie komunikacji wewnętrznej mają więc bezpośredni wpływ na sukces przedsiębiorstwa. Z tego powodu warto zaznajomić się z tym, co składa się na dobrze zbudowaną komunikację.
Formy komunikacji wewnętrznej
Poszczególne elementy komunikacji wewnętrznej mogą stanowić bardzo dobrą reklamę całej firmy. Stoiska wystawowe, ścianki wystawiennicze czy systemy multimedialne to tylko niektóre z form, w których specjalizuje się nasz zespół. Wiemy, jak ważne jest odpowiednie pokazanie tego, co oferuje Twój zakład. Z tego powodu tworzymy kreatywne projekty, które zapewnią niepowtarzalną atmosferę w biurze, sklepie, lokalu czy innym punkcie sprzedaży.
Dostępne są zarówno większe formy reklamowe takie jak stojaki reklamowe czy stoiska targowe, jak i mniejsze użytkowe projekty np. personalizowana trybunka reklamowa. Poza tym wykonujemy najróżniejsze, funkcjonalne elementy kierunkowe i podwieszane. Dodatkowo mamy ofertę dla rozmaitych lokali gastronomicznych. Tworzymy niepowtarzalne projekty menu, aby odpowiednio pokazać, co oferuje Twoje miejsce. Oklejamy też dowolne powierzchnie ścienne oraz szklane. Taka sezonowa lub stała zmiana może służyć jako oryginalna ścianka reklamowa.
Narzędzia komunikacji wewnętrznej
Dobra komunikacja między kierownictwem i zarządem, wszystkimi zatrudnionymi, a potencjalnymi klientami odbywa się przy wykorzystaniu wielu kanałów jednocześnie. Złożone, kompleksowe działanie przełoży się na większą skuteczność całej kampanii. Przykładami środków komunikacji mogą być m.in.:
- ścianka wystawiennicza,
- tablica ogłoszeń,
- stoiska promocyjne,
- cenniki magnetyczne,
- biuletyny lub informatory.
Podstawą są więc bardzo proste narzędzia. Największą trudnością jest ich właściwy dobór i odpowiednie zastosowanie. Korzyści płynące z poprawnego wdrożenia komunikacji wewnętrznej są łatwe do zauważenia. Równie szybko można zaobserwować też kryzys, wynikający z braku organizacji lub wad projektowych. Dzięki temu możliwe jest sprawne wdrożenie poprawek lub zmiana planu działań.
Zasady komunikacji wewnętrznej
Metody rozpowszechniania informacji dostosowujemy indywidualnie do każdego klienta. Dlatego nasze systemy komunikacji budujemy poprzez dokładne rozeznanie się w potrzebach firmy. Właśnie od tego rozeznania zależy dobór odpowiednich narzędzi. Z tego powodu zawsze staramy się podążać za podstawowymi zasadami:
- tworzymy proste narzędzia z jasnym przekazem,
- jesteśmy cierpliwi w oczekiwaniu na efekty naszych projektów,
- poznajemy daną organizację tak, aby móc osiągnąć najlepsze efekty komunikacyjne.
Stosowanie się do tych reguł umożliwia zaplanowanie odpowiednio ukształtowanych i przemyślanych działań. Dzięki temu potencjalni klienci otrzymują jasny przekaz. Dodatkowym skutkiem jest budowanie lojalności i poczucia wspólnoty wśród personelu firmy.
Usługi najwyższej jakości
Dzięki naszemu doświadczeniu jesteśmy w stanie zaprojektować komunikację wewnętrzną, która sprawi, że Twoja firma nabierze własnego charakteru. Oryginalnie przedstawione wizualne komunikaty zapewnią rozpoznawalność na tle konkurencji. Dlatego zapraszamy do zapoznania się z naszymi realizacjami. W razie wątpliwości co do możliwości wykonania projektu, zachęcamy do kontaktu. Nasz zespół na pewno odpowie na wszystkie pytania.
